gryyyööt

Tänkte börja berätta om gårdagen!

Sista lektionen igår så hade vi barteknik, och våran lärare hade anordnat en dricktävling :D
Jag och Lina gjorde två tillsammans okcså fick typ två klasser komma och smaka dom och rösta.
Tro det eller ej så vann vi med båda två!! Alltså ena kom etta och den andra tvåa! :D
Vann fina priser som till exempel en shaker, barsked, mätglas, roses lime och sil.
Skit kul! :D

Efter skolan åkte jag med hem till Lina och fika och sådär, sedan for vi och hämtade min syster och hennes kompis och skjutsade dom till birsta :)
Sedan for Lina med till ön, skjutsade henne hem till Emil :)

På kvällen va jag och Andreas ute och åkte lite.
Haha, vi kom fram till ett övergångsställe där det stod någon och skulle gå över, så Andreas stannade en bit innan så att hon kunde gå över, också gick hon aldrig!
Då blev Andreas arg och skrek: "MEN GÅ ÖVER DÅ JÄVLA KÄRRING!"
Sedan vinkade hon med handen att vi skulle köra, och när vi kom fram såg vi ju att det va min mamma!
Hahahahaha! Höll på att skratta ihjäl mig :D
Hon såg ju att det va vi så hon väntade för att hon ville prata med oss ;)

Åkte med Viktor och Stina senare på kvällen, riktigt roligt! Haha
Skrattade mycket kan jag säga, speciellt när vi va halvvägs ner i ett dike ;)
Sa till Viktor att han skulle köra sen en som aldrig hade kört bil, och då blev de som de blev! HAHA.
Ska nog inte säga så nå mer...

Måste också skriva GRATTIS till min kära vän Malin som tog körkort igår!! :D

Just nu sitter jag på skolan och ska ha lektion.


En av våra drinkar vi gjorde! Eeeeeeh... näe.
Men jävligt goda var dom iafelall!!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ättegoda drinkar!

2011-12-13 @ 13:26:13
URL: http://linanorin.blogg.se/
Postat av: Malin

Tackitack!!! :D

2011-12-13 @ 14:44:10
URL: http://msamstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0