en gåta

Helloooooo.
Har nästan nyss duschat och sitter nu och lyssnar på bästa Emil Jensen!
Efter skolan idag så gick jag med några flickor i klassen och fikade på barista :)
Mycket mysigt, en masa prat och skratt blev det :D haha.

Efter att va hade suttit där ett tag gick jag en sväng på stan med Lina och tittade lite.
Åkte sedan och hälsade på på Andreas jobb och sedan gick jag hem!
Sitter och väntar på att han ska sluta jobba någon gång! :)


Blev lite ändrade planer imorgon.
Ska på krogen med några tjejer i klassen istället, eftersom Andreas inte riktigt vet när han slutar :/
Men det ska bli roligt! :D



Dom fräna fördrinkarna som jag och Emelie gjorde på restaurangen i onsdags ;)
(Dom är faktiskt lila)

Kommentarer
Postat av: julia ♥

fin blogg :)

2011-10-14 @ 00:02:05
URL: http://nattstad.se/juliaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0