förskyyyyld

Jaha, då har man blivit förkyld då! Inge kul :(
När jag vaknade imorse hade jag jätte ont i halsen, kunde knappt prata och hade ont i huvudet!
Då det blev ingen skola för mig idag..
Sov ett bra tag sen så har jag bara tagit det lungt.


Kan du passa på att berätta om i helgen!
På fredagen åkte jag hem till Lina ganska tidigt.

Åt med henne, gjorde oss klar och sedan kom även Isabelle och gjorde oss sällskap!
Sedan åkte vi taxi ner till stan och hem till Malin i klassen :)


Satt där hemma och hade det trevligt ett tag med massa tjejer från klassen!
Sedan gick vi ner på stan och partajade! :D Haha.
Resten av helgen var jag typ bara med Andreas :)<3



Kommentarer
Postat av: TOVA

fiin blogg! :D

2011-10-18 @ 18:45:21
URL: http://asingingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0