host host host

Har man blivit förkyld då! kuuuuul..
Nej det tycker jag inte, igår morse hostade jag så jag höll på att spy :(
Så igår blev jag hemma från skolan.
Ville försöka må så bra som möjligt idag eftersom vi har öppet i restaurangen.
Hade thai tema :) Mycket folk och roligt var det!
Mats och madde kom och åt också :)


Kan ju passa på att berätta om helgen!
I fredags åkta jag hem till Malin i klassen och åt tacos och hade det trevligt med några tjejer i klassen.
Sedan blev det krogen! :) Mycket trevligt måste jag säga!

På lördagen var jag bjuden på tjejmiddag hem till Hanna med några tjejer.
Åt tacos även där och hade det trevligt! Haha :)
Tyvärr så mådde inte jag nå bra alls senare på kvällen så jag åkte hem.

Men hade det trevligt när jag var där iaf! :D

I söndags blev det till att åka en sväng till birsta med Andreas, vi tog även med Madde :)
Köpte bodybutter på bodyshop, de va 20% på allt!
Köpte också ett par örhängen för 25kr på ur&penn :)


Åkte hem till Andreas på kvällen och kollade på Paranormal Activity 1 och 2.
För han har inte sett dom och jag vill se den 3e med han :D Trodde inte jag skulle tycka dom var så himla äcklig
eftersom man har sett dom ett par gånger.
Men jorå! Det var dom! Haha, pratade om att jag ville se den 3e på bio.
Men vi får se hur det blir med den saken ;) Om jag vågar...

Hade tårttävling på skolan i torsdags, och våran klass kom 2a!

Tyckte jag va bra gjort och kul! :D
Men den va ju riktigt fin :) TITT!



Min arm som Madde sminkat ett sår på ;) Fränt!
Men hon slarvade bara, så det såg inte så jätte bra ut.




Kommentarer
Postat av: sofie andersson

Gud va härlig tårta! :)

2011-10-31 @ 16:19:03
URL: http://pinochhio.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej fin blogg!:)

Just nu har jag en tävling på min blogg, där man kan vinna ett valfri smycke, kika gärna in och va med!:)

2011-10-31 @ 17:08:47
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0