moves like jagger

Men hallåå där!
Ja jag lever.. men jag har inte har någon fungerande dator så därför har jag inte bloggat :)
MEN NU SÅ! Ska jag försöka blogga så mycket som möjligt iaf..
Jaa på lovet har jag umgåtts med Andreas för det mesta.
Även varit med min underbara vän Lina <3
På julafton så fick jag tex en lila onepiece, massa fräna glas, parfym, pengar, spa på himlabadet med Andreas, och lite andra små saker :) Blev mycket nöjd iaf!
På nyår så var vi hemma hos andreas med några stycken, åt middag, gjorde drinkar och hade det trevligt! :D
Lyckad kväll måste jag säga!


Har för det mesta tagit det lungt, men har även blivit krogen med trevligt folk ;)
Men nu är det ju tyvärr skola igen då... MEN DET ÄR FAN I MIG INTE LÅNGT KVAR NU!
Wiiiiihhooooooooo!! :D

Ikväll blir det krogen med några brudar! 150 dagars :D
Blir nog trevligt däää!

Lite bilder.



Gotta och film med Andreas, Hampus och Emmy :)



Inför nyår! :D Hihi


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hej du!

Har du lust att kanske ha en chans att bli veckans blogg på min blogg !?

Kika då in på min blogg & läs inlägget ' Vill du bli Veckans blogg ? '

Det är busenkelt, det är bara att kommentera ' JAG ÄR MED '

& då har du chans att bli veckans blogg. Vinnaren utses på söndag!

Hoppas du vill vara med!

Kram Cassie

http://www.cassandraibrik.blogg.se

2012-01-13 @ 20:27:08
URL: http://cassandraibrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0