trävlans

SENA!!
Ja men jag tänkte så här, att jag skriver väl ett litet inlägg då!
Kan börja berätta om helgen då jag på fredagen va ut till Malin på kvällen och förade med några brudar.
Sedan fick vi skjuts in till stan där vi gick först på tandoori en sväng sen på 150-dagars festen.
Myyycket trevligt! Träffade även på Lina som jag gick mest med på slutet :)
Blir alltid så att man tappar bort varandra tycker ja!
Kände mig duktig som inte drack någonting alls på krogen förutom vatten :D Haha
Träffade på mycket trevligt folk också!


På lördagen på kvällen så lånade vi mammas bil och va ute och åkte.
Stod och pratade med Hampus och Emmy typ hela kvällen :)
Skjutsade även hem Mamma och Mats ifrån stan.


På söndagen fyllde bror min 26 år! Grattis på han ;)
Var och fikade och grattade han på dagen.
Senare åkte vi hem till Emmy och Hampus där vi blev bjuden på middag!
Jääääääätte god kycklingwok gjorde dom :D
Också kollade vi på paranormal activity 3! Den va ganska bra, bättre än 2an iaf!


Sen va de skola igen då.... Har börjat haft religion kunskap nu! "GUUUD VA KUL!" Ehehehe.
Idag på skolan så va Fredrik från "filip och fredrik" där!
Haha, Lina sprang fram och frågade ifall vi fick ta kort med han :D
Tänkte sno den av Lina och lägga upp den! ;) Haha

Imorgon börjar man 12.20! Sköönt.
Har restaurangen öppen på kvällen dårå :) Ska bli kul!
Efter det ska jag umgås med min kära vän Lina och även sova hos henne!
Myyyyys <3

Börjar 12.30 på torsdagen! :D




Nu ska jag lägga mig och mysa med Andreas en stund och sedan fortsätta plugga på öl som jag har prov på imorgon! HEEEEEEEEEJDAAAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0